Skip to main content

Will be closed

Assalamualaikum,
Who remember me? Hehe, saya dah lama tak update blog. Hmm, tahun ni saya SPM. :) SPM 2013 yang wajib LULUS matapelajaran Bahasa Melayu dan Sejarah. Okay! Sekarang saya semakin sibuk dengan belajar. So, blog ini mungkin akan berhenti sebentar untuk meng"update" diri dia. Hehehe, (bukan kau orang kisah =..=) erghh! Saya sekarang on the way nak siapkan folio Pend Seni Visual.Oh ye, saya buat Ukiran Kayu. Ini hiasan dinding aje. Nanti dah ada hasilnya, saya update yang baru :) Masalah? Ada. Saya dengan classmate saya bergaduh. Dah dua minggu tak bertegur. Campur cuti sekolah seminggu ni dah tiga minggu lah. Hahaha, dia lelaki. Saya tak tahu lah kenapa dia tak tegur dah. Pernah pandang dia, lepas tu alihkan pandangan ke tempat lain. Hmm, its okay :) My bestie? Alhamdulillah tak berpecah. Masih terjalin ukhuwah kami. Bahiq baq maut~ (Cinta kamu sampai mati) *kawan kelas Arab ajar saya* My love? Err, itu? Just perkenalkan dia seorang yang sempurna dihati saya. Pandai, pandai masak, suka main futsal, sebaya, tinggi, average, muka agak matang, cita-cita dia menarik (engineer), dan cukup imannya menjaga batas pergaulan. My Family? :) Always happy walaupun tanpa "seseorang" :')
MY LOVELY FAMILY

Comments

Popular posts from this blog

I'm not even a flower. Maybe, a cactus.

Hello there...          Its almost Ramadhan. I've plenty of assignment and project to do. Its already week 10. Mostly, I don't do them. This semester, I'm struggling to do my thesis but never understand the main of my research. If you missed my writing about what am I doing right now, let me tell you that I'm in semester 5 and this year, I'm already 23 years old.       Oh ya! I'm getting to experience some job such as freelance photographer on dinner event, volunteer as an official photographer for animation kingdom uitm, I got some request from my previous contact and also my friend which is doing their resume, poster, banner, logo, animation, wedding card, etc. Holla, the important achievement that I have to tell in my blog is I got an internship as a compositor (for dubbing part) at Digital Durian, Putrajaya. My supervisor was Farah, Dubbing Manager. I was fun but I got friends 2 weeks before leaving the company hahaha thanks to Allah,...

Wana try to lose weight.

Hi, after a week rest day for me in this semester break, I had some exercise and drinking some green tea for week. I read the review, ramai yang turun berat badan 4kg. Tapi kenapa aku punya berat yang naik 4kg. I ask the seller, dia kata aku maybe dah langgar pantang larang yang diorang bagi. 1st do not drink cold water and manis2 2nd drink a lot of plain water at least 3 liter per day Yang aku ni minum aku 1.5 liter sehari and selang minum air sejuk manis. Memang naik betul. Aku jujur, berat aku naik darip...

Kejap, nak cerita angan2 aku ni

On my birthday, aku bayangkan yang its will be at the taman lah. Ada kad comel bawak aku pergi situ. Ada belon banyak2 iring aku pergi situ. Belon kiri kanan. Heee~ Pastu dah sampai tempat tu, ada surprise yang menanti kan. Macam ada hadiah macam2 atas meja. "Happy Birthday Wana". Wahhhh! Tulisan besar buat sendiri kan. Cam budak2. Hahaha pastu ada orang datang ramai2 cakap surprise. Diorang menyorok. Nampak semua member2 rapat aku dengan family mama diana kimey tok ki tok wan ucu acik. Uish.. Cousin2 kecik tu datang best kut. haziq, hazim, ijul, marsha, minsha, daniel, Birthday memasing dekat2. Sepupu aku pika, wawa, jiji, qaira, mak long. Kepala bapak ramai. Hahaha angan2 lah semua nak datang. Nak comel, Ada kad comel bawak aku pergi situ. Ada belon banyak2 iring aku pergi situ. Belon kiri kanan. Heee~ Pastu dah sampai tempat tu, ada surprise yang menanti kan. Ini baru surpriseeee. Rumah angan2, nak penthouse. Kumpul duit bebanyak. Beli. Tak pun banglo cukup lah. Ha...